Wat is dataverkeer?

"Dataverkeer wordt verbruikt zodra uw website bezocht wordt, u e-mails verstuurd of via FTP bestanden upload of download."

Kan ik een webhosting pakket zonder domein afnemen?

"U kunt alleen een webhosting pakket zonder domein afnemen als u elders al een domein geregistreerd heeft. Zorg er voor dat u de vershuis token (indien nodig) bij de hand heeft, of dat de DNS naar onze servers verwijst."

Wat gebeurd er als ik mijn limieten overschrijdt?

"Voor u deze overschrijdt, zult u een melding krijgen dat u bijna over uw dataverkeer of schijfruimte heen bent. Zodra dit gebeurt is het verstandig contact met ons op te nemen om het pakket te upgraden. U kunt er ook voor kiezen om het zo te laten, maar let er goed op dat de waardes dan niet verder stijgen. Zodra u namelijk over uw limieten heen gaat, wordt u automatisch afgesloten."

Hoe plaats ik mijn website online?

"U kunt met de gegevens die u per e-mail heeft gekregen via FTP connecten naar uw website. In public_html kunt u uw website uploaden. Voor meer hulp verwijzen we u graag door naar onze helpdesk."

Hoe snel kan ik mijn webhosting pakket gebruiken?

"Na uw betaling wordt het webhosting pakket direct opgeleverd. Het kan maximaal 24 uur duren voordat uw domein actief is, echter kunt u in de tussentijd wel uw website online plaatsen."

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons op 3 manieren betalen:

1. iDEAL
2. Automatische incasso
3. Bankoverschrijving

Bij optie 1 leveren wij direct uw dienst op!

Hoe zeg ik mijn pakket op?

"U kunt eenvoudig in uw controle paneel het pakket opzeggen."

Wat is het opzegtermijn?

"De opzegtermijn van alle pakketten is 1 maand. Wanneer het pakket na het opzegtermijn niet is opgezegd, zal het abonnement automatisch voor een jaar worden verlengd."